Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

datortrubbel


 
gosh! här trodde jag hade köpt värsta superdatorn,. efter varit lite smått besviken på den efter att den inte kan kopplas in till TVn samt att man inte kan inaktivera tryckfunktionen på touchpaden, så kom jag (läs; jocken) tillslut på att den jobbar med fel grafikkort! nu jobbar den alltså på ett 250ish mb istället för 1gb,. lite skillnad!
 
anywho, lyckades inte installera drivrutiner och sånt där tekniskt trams idag, så får åka och lämna in den imorgon.. osis! men nu får dom allt hjälpa mig med touchpaden också, blir galen på det!
 
och just ja, tjejen som skulle hjälpa mig med min hemsida hörde av sig och sa att hon inte hade tid för tillfället.. det går bra nu? nä inte riktigt, men snart kommer väl fotograf annelie malmgren på fötter igen. är i alla fall superglad för de jobbförfrågningar som kommer in trots bristande hemsida ♥
 
hörs när jag har glada nyheter! kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: