Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

And it's just breaking my heart 'cause she's not you,.


 
det fick visst bli en helt ny dator istället,. den funkar som den ska, och är till och med bättre, men jag saknar den fina rosa jag hade för en kort stund. aja, kommer väl lära mig att tycka om denna också,. den har ju trots att windows 7 som är grymt mycket bättre än 8an (antaligen en vanesak..) och man kan ta bort tryckfunktionen på touchpaden :)
 
felet med den förra? jo, grafikkort-företaget hade inte uppgraderat drivrutinen för att passa till windows 8. och hade inte heller gett något besked på när det kan tänkas komma. så jag köpte inprincip en rätt dyr dator utan grafikkort, sen kan man ju fråga sig varför det äns såls datorer innan allt är färdigt,. oh well.
 
Nu ska jag fortsätta installera alla livsnödiga program såsom spotify ;)
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: