Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

midsommar



fina lilla Thia ♥
 
Hade en himla mysig midsommar hemma. Lilla Thian var ju där =)
Bara synd att jag inte träffar henne oftare, vi hinner inte riktigt bygga någon relation,. och sen glömmer hon en till nästa gång..
 
Har rätt många bilder att visa, har ju bröllopsfotografier samt fotografier från en provfotografering som jag hade i vecken. Roligt! Dessutom så kommer mina allra första tackkort i dagarna. Yeey! men nu blir det middag hos Jockens far :)
Kommentarer
Emma

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :) Hur många läsare har du varje dag? :)

2012-06-25 @ 19:31:48
URL: http://emmawidahl.blogg.se
Madeleine-FOTO

Så söt hon är och så klara blå ögon!
Sv: Tack så jättemycket!

2012-06-30 @ 18:26:08
URL: http://maddyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: