Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Storslaget dop




Helgen spenderades 4 timmars bilkörning upp i landet där det blev dop som följdes med dop/bröllopsfest.

Jag blev officiellt GUDMOR! :D Himla kul! Kändes väldigt ovant att stå framme vid ceremonin utan kameran, och dessuom se någon annan hålla min kamera i publiken. Skumt. Men det var väldigt skönt att faktiskt vara med som gäst, eller ja, faktiskt mycket mer än så efter som jag nu är gudmor.. :)
Och jag läste en dikt jag skrivit, framför ALLA! Sjukt läskligt och äckling nervös! men vad gör man inte för sin syster! Tycker det är jättejobbigt att prata framför folk och på skolan fick jag hålla mina föreläsningar och dylikt för enbart läraren efter. Och nej, det är inte alls samma sak som att spela teater framför publik. (.,har gått på teater förut)

Aja, det kändes bra efteråt och det blev en väldigt lyckad fest.


Kommentarer
Fotograf MissJeni

jag ska på dop på lördag, fast då med kameran där framme :)

2011-11-30 @ 21:29:20
URL: http://jeni.blogg.se/
Linda Sjölund (foto)

Fint foto :)

2012-01-03 @ 18:09:40
URL: http://lindasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: