Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

the August girl



Modell: Catrin
Assistent: David
Fotograf: Jag

Här kommer lite bilder som jag tog på Catrin i Augusti 09, läänge sen, men om man kommer på en massa ögon på bilder tagna när personen ligger uppochner så blir man lite galen efter ett tag och alla bilderna ser knäppa ut ;) Så det har tagit sin lilla tid att rensa dem.

Jag delar även upp sessionen i två delar, har är det första och lite,. gladare :)





(min favorit! och den lite mer seriösa för denna delen)



Kommentarer
Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilka härliga färgkompositioner! :D

2010-06-19 @ 23:00:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: