Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

busy woman




Det har hänt väldigt mycket den senaste tiden, och blogghumöret har inte varit på topp..

Jag har fotograferat säsongens första bröllop!! Riktigt roligt att komma igång med det där igen. Detta paret var otroligt fina, tillsammans i 12 år innan som gifte sig och fortfarande helt kära och glada! Det var ett litet överaskningsbröllop, jättemysigt.
  Sa jag att det var i Landskrona?! Mitt första någonsin i min hemstad! Knäppt va?

Jag har även varit och fotograferat ett uppdrag från kommunen! Skojigt skojigt! 
Och sen har jag en morgongåva fotografering som håller på att planeras samt ett porträttjobb som ska bokas.
Och sen har jag även blivit tillfrågad att komma till en skola och prata om fotografering.

Jätteskoj att det börjar hända lite!
Jag har också haft en massa andra privata grejer som behövs göras, och ja, körkortet.... börjar bli himla trist då min körskolan är superseg, men det ska jag ta tag också.



Kommentarer
Fotograf MissJeni

åh så kul att bröllopssäsongen har dragit igång för dig :D jag lääängtar dit jag med :D Ser fram emot att få se några bilder :)

2010-04-14 @ 15:31:52
URL: http://jeni.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: