Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

DVD kaos


Shit! Jag har nog inte insätt vilket håla Landskrona igentligen är!
Mina DVD skivor är slut så jag kan inte bränna ut bilderna. Vilket är riktigt mög. Så nu har jag nyss varit i Landskrona centrum's endaste datorbutik, och inte äns där har dom DVD skivor med fodral!
Inte heller på City Gross har dom,. och där brukar dom ha allt!

Fick i alla fall tag i sånt 25 pack DVD skivor, utan fodral. Så får jag improvisera lite.


Jag har kollat runt på fina alternativ, som jag kommer att inhandla till nästa bröllopssäsong :)

Jag ska rusta upp mitt företag rejällt nu i vinter, det behövs verkligen kan jag säga.


Kommentarer
Fotograf MissJeni

Man kan ju alltid köpa lite klistermärken och pynta cd skivorna med så de ser lite roligare ut :) Ja, rusta upp företaget är något jag med ska göra, har ett litet lager här hemma redan, men det måste byggas på!

2009-10-16 @ 17:51:23
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: