Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Blir knäpp!


Ibland blir jag knäpp på min pojkvän! Idag skulle vi först dra till 24/7 och fixa gymkort till honom och sen dra till stranden. Jag har inte solat någonting denna sommaren och bara badat en gång :(,.. och gissa vad han gör nu! Han sover! Och så är det nästan alltid när båda han och jag är lediga. Han sover bort dagarna och är uppe hela nätterna. Det går väl ann på vintern på på sommaren ska man ju njuta av solen och havet!

Istället sitter jag här och har tråkigt. Tänkte åka hem när Fredrik ska träffa kompisar vid 5 tiden och hämta grejerm,. men jag kanske ska göra det nu istället? Han kommer säkert sova en timme till och sen tar det en timme för honom att dricka kaffe och läsa nyheterna och ja, sen är det inte lönt att dra till stranden. Som sakt, blir knäpp på honom! 

Och kompisarna har sommarjobb så dom kan jag inte heller dra och bada med. Denna sommaren har än så länge varit ganska bortkastad. Längtar till augusti när det är bröllopsfotograferingar varje helg.

lite smått irriterad,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: