Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

tjosan tjosan!


God morgon!

Usch vilken konstig dag det är idag, vet inte varför,. det bara känns konstigt. Sen kan det vara fär jag är grymt hungrig! Typ svälter, Fredrik lovade mig pizza till frukost,. men det kommer nog inte bli av. Han kommer väl sova någon timme till. Han somnade i soffan inatt,
Jag- "Kom o lägg dig älskling"
Han- "mmm, jag kommer strax"
ja, just det. vid 9-10 tiden kröp han ner i sängen,. aja, jag sova lika gott för det ;)

Kanske man ska ta och dra ner till city gross,. hmm,. gratis nudel hemmaifrån eller gå ner och spendera massa pengar på frukost? Tror det får bli nudlar, det är gott. Dock så kan jag inte äta nudlar med majs länge,. eller iaf i ett tag till. Sist så fick jag mig en skum majs i munnen,. okokad majs tror Fredrik,. jag tror det var något annat. Den äckliga konsistensen på den där lilla majsen fick mig till klökningar,. och det gör det så fort jag tänker på det, nasty! Tror jag har blivit lite knasig efter allt som där rubrikena "8åriga sven hittade en död mus i flingorna" eller typ "Friterad kyckling ving". Usch, ryser av tanken att det kanske var något super äckligt,.  nä nu kommer illamåendet. Slut snackat om detta.


Bilder! Har redigerat massa bilder som jag ska publicera snart 1 session med 2 byten, det är dom från i somras som jag började på igår. Fett nice! Ska bara fixa nudlar först ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: