Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Bröllopsbilder i massor :)




Bild: Jag

Idag har jag fått gjort massor :D Känns himla bra, dock är jag fortfarande lite efter i planerinen,. men jag håller på att komma i kapp iallafall :) Ska skicka ibäg bilderna till ett par idag, så om några dagar kommer det nog upp bilder från det bröllopet. Bilden över är dock inte redigerad ännu, tänkte att jag skulle beskära den lite ;)

Em,. annars har det inte hänt mycket och det är inte mycket som händer, ska hem idag,. vet inte om jag stannar hemma eller om jag drar in till stan igen, men det visar sig.




Kommentarer
Emma

Hej :) Super fina bilder :) , Vilken kamera använder du ? , Hur gör du att du får en bild på dig själv över menyn ?



Mvh / Emma

2009-02-26 @ 19:51:41
URL: http://memaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: