Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

8 dec






Går en workshops grej på folkuniversitetet där vi göra fixa med digital storytelling, "ett digitalt cv". Kan ju vara bra för en arbetssökande som man är!

Citat från Anna Ankas julkalender; "på julen ska man inte prata miljö, för det är too late"
Det läskiga är att hon antagligen har helt rätt. Läste en artikel på aftonbladet där isbjörnarna tvingas bli kannibalen p.g.a. klimathotet, ajdå. Jag kan ju inte påstå att jag gör allt jag kan för miljön i heller, här blir det typ panta flaskor & sortera glas är något som tillhör vardagen här hemma. Vilket igentligen inte är så mycket, men om alla hade gjort det i hela världen så hade det säkert blivit en rejäll förbättring,..

I en annan artikel bara lite längre ner står det om ökade klyftor i sverige, de rika blir rikare och de fattiga blir fattigare, dock kan man bara gratulera Moderaterna, som fått som dom vill!

usch, vad det är tråkigt att tänka på,.


Edit:  Det var faktist ganska kul idag, kom igång med min video =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: