Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Hemma!


Puh! Då vart man hemma igen. Det gick jättebra idag! :D Var dock en bild som hade kunnat vara helt underbar,. men jag satte inte den >,< Stod i en konstig ställning, så det var svårt att se vart man fokusera. Men annars är jag hur nöjd som helst! Dom gifte sig i en möbelaffär lite ute på landet och tja, där var himla bra ljus inne! Inga 800 ISO här inte!

Paret var ju helt underbara också! Himla rolig dag! Dom spelar i orkester, och hela ensamblen var där och spelade (på gården där efterfesten tog plats) och dom hade drilltjej och sånt. Riktigt livat! men det kommer bilder på det sen ;)


Nu ska jag ta och lugna varva ner med en cider (hoho!)  och joina Älsko och hand bror vid Xboxet ^^
Kommentarer
Tina

Hej! Jag ser jättemycket fram emot att få se bilder :-D Tack för allt i går, och hoppas du kom hem smidigt och bra! Vi hörs! Kram Tina



2009-04-05 @ 16:59:32
URL: http://tinawinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: