Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Canon 5D mark II



Bild: cyberphoto.se



Min framtida kamera,
nu har jag bestämt mig, med lite hjälp från min lilla fotolärare ;)
Han ansåg att denna var mycket bättre än 5Dn, även om man räknar bort de 'onödiga' grejerna som Video och live view. Och jag kommer kunna ha den i alla fall några år. Den sämre är ändå redan 3-4 år gammal.

Efter DSM jobbet är klart så hoppas jag på att det tom finns rum för ett fett objektiv! Tihi det hade varit nice!

Ännu en ganska meningslös fotolektion. Men väldigt givande fotosnack.
Pratade lite skrivare och diverse saker så ja, en skrivare vill jag också ha,.
Kommentarer
Randi

Hihi...blev faktiskt lite glad när jag upptäckte att jag inte behövde uppgradera min 5D, vilket jag var helt inställd på. Den nya har egentligen ingenting, som jag saknar idag. Antalet pixlar har jag ingen användning för eftersom inget tryckeri klarar så många...ännu i alla fall. Tänk så mycket annat jag kan köpa istället!

2008-10-20 @ 10:38:11
URL: http://rostistel.blogspot.com
Annelie

Randi: Om jag hade haft en 5D så hade inte heller jag uppgraderat. Grejen är den att tekniskt så är kameran ganska mycket bättre,. inte bara pixlarna och så. Om man även struntar i videoinspelning o live view så är den som jag skrev ändå bättre, minst så mycket bättre att den är värd dom där extra tusenlapparna ;)



Sen blir det objektivköp för min del :)

2008-10-20 @ 18:57:12
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: