Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Shopping ångest


Var nyss på Media Markt och köpte en kameraväska.
Mina föräldrar hatar att se mig linda in kameran i en svart o lila palestina sjal och tyckte inte heller att det var passande på bröllop osv.
Så vi körde iväg.

Där fanns en djungel av väskor!

Det blev en Lowepro Nova 4 AW och den kosta 799;- ! svinigt dyrt!
sen kollade jag recenssioner på fotosidan.se och då hade folk köpt samma väska för runt 500;-
Ångest!

Men den är iaf stor, Far tyckte jag skulle köpa en stor eftersom jag sparar till blixt och ska fixa ett regnskydd till kameran så snart som möjligt. Och den är "Lagom stor kameraväska för 1 kamerahus och 4-5 objektiv + tillbehör. Inbyggt allvädersskydd" så det blir säkert bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: