Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Fotoideé!


Kom nyss på en cool fotoideé.

Så nu ska det fotas!

Fan va bra det här kanske kommer blir ;) haha!



Gick inte så bra som jag ville >.< Damn it .
Håller på att lägga in bilderna nu.


Det var roligt =) Dock hatar jag autofokus, blir as svårt att få det som man vill och den är det jobbigt att hålla kameran i en hand och pressa med den andra samtidigt som man tänker vinklar,
Men skoj o kladdigt var det iaf =)
Kommentarer
Veronica

aaaa, jag vet vilka du menar, såg dom på deras hemsida! :) Dom ska jag absolut testa!
Ha en superbra dag! :)

2008-03-12 @ 12:36:37
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: