Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Bröllop! smakprov



Modeller: Jens och Anna
(bilden är oredigerad jpeg fil, ska fixa om den sen när jag kommer hem)

Skulle haft lite kortare slutartid, men jag tyckte denna blev bra ändå ;)
så ni får den som smakprov.

Dagen överlag:
Riktig kanon dag! Fotograf är verkligen något som jag vill bli!

Fast vill vara huvudfotograf också ;)
Det var lite jobbigt när dom fotograferades av Karin Linde..
Det bara ploppade upp en massa ideér i huvudet, men jag ville inte störa tokförmycket under deras fotografering, men någon ideé slängde jag in iaf :) jag fick agera fotoassistent så det var nice ändå, men som sakt det var jobbigt att hålla alla ideér i huvudet ;)
Kommentarer
Jens

Stort tack Annelie för att Du var med oss denna dag - ser med spänning fram emot bilderna!

2008-06-01 @ 20:04:49
Moa

jätte fina bilder :)

2008-07-19 @ 14:13:40
Linnéa

Gud du är ju fantastisk på att ta bilder, jobbar du som fotograf?

2008-07-29 @ 22:17:57
URL: http://liiiiinneaa.blogg.se/
Annelie

Linnéa: Tack så mycket :D

o jepps jag jobbar som fotograf :D

2008-07-30 @ 12:37:09
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: