Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

It´s a hard work, work


435262-73

Jag har inte fått besked från någon av sommarjobben jag söka. Börjar bli nojig och det är bara måndag. Den första arbetsdagen sen jag skickade in ansöker så det borde ta längre tid :P Men jag vill veta nu!

Jag och Mor pratade lite jobb och hon ska se om hon kan fixa städjobb till min på ålderdomshemmet. Det är helt soft, det bli att städa 1-3 gånger i veckan. Hade varit perfekt, inte så mycket jobba men man tjänar ändå lite extra. Sen ska hon även se om där vikariejobb på hemtjänsten. Får hoppas att nått nappar där.

Om jag har riktigt förbaskat med tur så blir det både sommarjobb OCH helg/kvällsjobb.
Fan vad jag ska köpa grejer till min kamera då ;)
Och såklart börja spara till en ny :Phehe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: