Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Idag så!




Jag vill köra en fotosession snart ,.

Nu ska jag ta och bränna dom där 60st DVDerna som ska innehålla mitt bildspel jag har gjort. Och tjatat väldigt mycket om ;) Men jag är faktist riktigt nöjd med det. Det jobbigaste var nog att välja en låt. Har en massa låtar som är lite jazziga och där ingen sjunget och ett riktigt bra gitarrspel.. jag det blev en sådan. Don Ross- Jesse Helms' Night in Havana näramare bestämt. Just det, kan kommer endast kunna bränna på en dator, så istället för 10 timmar kommer det ta 20h,.. inte riktigt så länge eftersom det inte tar riktigt 20 minuter att bränna en, men man ska ju hålla på att byta också.. men inte är mitt humör särskilt dålig för det. Men jag hade ju hellre velat bli klart med det snabbt så jag kan träffa älsko igen :P

Ska klippa ut 60 st framsidor till DVD fodralen också, yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: