Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Vill du bli fotograferad?


image445



Jag tänkte göra alla fotograferingar gratis framtill 1 juli då jag fyller 18år och förhoppningsvis blir taget på mer allvar ;)
Funderar även på att starta företag då, börja tidigt är alltid bra ;)

Har fått lite frågor ang. fotografering så jag hela köret lite snabbt här.

"REGLER":

Ni får
  Gratis fotografering!
1 färdig redigerat digitalt foto 

Foto:

1 foto = 40kr
 5 foton = 160 kr
10 foton =  200 kr

(vid bröllops osv så är det såklart billigare kostad på fotona)

Hur det kommer gå till

Ni kontaktar mig med era ideé och förslag. Vi bestämmer hur det ska gå till, utomhus eller inomhus. Ni kommer till mig eller om jag ska komma till er, Datum o.s.v. (Om det är dåligt väder sätter vi ett nytt datum)

Själva fotograferingen kan ta 1-2 timmar,
det varierar pga hur många bilder som ni vill och hur smidigt det hela går.
(barn och djur kan ta längre tid. Om det gället tex Dop eller andra stor tillställningar så kan jag vara där längre)

Inom några dagar få vi se alla bilder skärmupplösta via en sajt på nätet.
Av dom så bestämmer ni vilka bilder ni ville ha och sen skickar jag dess bilder högupplösliga redigerade och utan någon som helst märkning.


Jag ställer upp på alla slags fotograferingar
 Ni betalar min resa till er eller er resa hit ;) 


Bokningar sker på:
[email protected]

Hoppas detta har klargjort lite, har ni mer funderingar så är det bara till att maila ;)


Edit:
Jag bor i Landskrona

En prislista finns kategorin "Priser"
Kommentarer
Emy

Rolig idé, var bor du ngnstans , jamenar om man är intresserad . kram

2008-04-13 @ 13:26:54
Annelie

Emy: Jag bor i Landskrona :)

2008-04-13 @ 13:27:30
URL: http://anneliemalmgre.blogg.se
Beaa

fan att du bor i landskrona :( du är grymt duktig! KRAM

2008-04-13 @ 21:33:18
URL: http://beaa.blogg.se
Annelie

Beaa: Joo fast om du betalar min biljett så kommer jag och fotar dig ;) Gör det ju endå extremt billigt ^^

2008-04-13 @ 22:36:08
URL: http://anneliemalmgre.blogg.se
eem

Ameen! Bor du i Landskrona! Vi är ju nästan grannar, bor i Hofterup nu! Men flyttar snart till Svalöv :) & du! Tusen tack för tipsen, kommer nog ta & skaffa mig en likadan som din! :)

2008-04-15 @ 19:59:41
URL: http://emeliemalmborgs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: