Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Bild 600px





Dock blev det inte bättre när jag kom hem och min dator stulade (som vanligt), idag kom den med en ny konstig sak, nätet stände av sig vart 5e minut och sen satter på igen efter typ 1 sek. Precis tillräckligt länge för att internättsidorna skulle fibba och wow bli discontectad,. inte coolt.
Jag har stuckit till Fredrik nu, så livet är underbart igen <3 hehe.


Dock blev det inte bättre när jag kom hem och min dator stulade (som vanligt), idag kom den med en ny konstig sak, nätet stände av sig vart 5e minut och sen satter på igen efter typ 1 sek. Precis tillräckligt länge för att internättsidorna skulle fibba och wow bli discontectad,. inte coolt.
Jag har stuckit till Fredrik nu, så livet är underbart igen <3 hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: