Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

143 små indianer


varm, svettig, bränd och ser något skum ut, men vad gör man inte för de små indianerna?

I helgen träffade jag upp Malin och Linda på bakluckeloppisen här i Helsingborg för att sälja in pengar till Malins stora projekt - "143 små indiander".
  Malin har varit i Indien flera gånger, men nu senaste turen spenderade hon en hel del tid i slummen och bestämde sig då för att hjälpa till och startade då sitt fina projekt. Hon samlar nu in pengar, barnkläder, grejer att sälja på loppis för att göra livet lite lättare för barnen i indiens slummen. I september kommer Malin åka till indien igen och personligen lämna över alla grejer hon fått in. Vilken stjärna ♥
 
Ni kan läsa mer om pojektet här;
143 små indianer
 
Själv har jag hjälpt till genom att skänka genom att skänka en hel säck med kläder, en hel massa grejer samt att volentärat på loppis. Kul tycker jag! In och gilla/dela sidan! :)
 
 
 
Kopierat från Malin;
I stort sett tar jag emot allt. Förutom möbler.
Det jag inte har möjlighet att ta med till Indien säljs innan jag åker och alla pengar jag får in går till mat, vård och skola till människorna i slummen.

Vill man skänka pengar går detta utmärkt.
Mitt kontonummer 8214-9 463 403 161 3
Om alla sätter in låt säga, 10 kronor, blir det fort mycket pengar.
Beloppet man sätter in är valfritt men skriv gärna ditt namn vid överföringen eftersom jag bokför allt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: