Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

redigering



(bara jag som tycker att ordet "orginal" ser gymt konstigt ut? eller det felstavat/felanvänt?

Edit: O R I G I N A L ska det visst vara, är lite ordblind ibland;) )


Idag har jag experimenterat lite med olika redigeringar och actions, superkul! Jag brukar köra väldigt enkla och stilrena redigeringar, men det hade varit roligt att göra något annorlunda. Tex. Jessica Claire, hon är verkligen en class för sig, även svenska Erika Gerdemark, ojoj här kan jag hålla på i dagar och rabbla upp alla fotografer som jag älskar! Jag ska testa att jobba lite med med texturer och actions och sånt, kanske jag skulle älska det! Nästa bröllop som jag har så ska jag definitift göra det! (såklart kommer jag också göra så som jag brukar göra, för säkerhelt skull) Ska även tänkta på att ta massa fler detaljbilder. Fasen vad mycket bättre jag ska bli!

Inte för att jag är "dålig", men för jag är väldigt självkritist och ja, vill alltid blir bättre


Kommentarer
Fotograf MissJeni

När man anser att man är fullärd så har man missat poängen med fotografering, självklart ska man vilja ha viljan att ständigt bli bättre och utvecklas :) Samma tanke har nog även de fotografer som du ser upp till :)

2010-02-18 @ 15:02:47
URL: http://jeni.blogg.se/
Hobbyfotograf Erica Pettersson

Jättefin bild, och fina redigeringar :) Ja, det är väldigt roligt att redigera bilder lite annorlunda än man brukar ibland :)



Angående frågan om ordet "orginal", så kan det nog bero på att det ska in ett "i" efter "r" =original :)

2010-02-18 @ 15:03:00
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Anna

Original tror jag att det heter...?

Actions är kul att förändra bilder med. Jag gillar din svartvita variant bäst.

Mvh Anna

2010-02-18 @ 15:42:20
URL: http://annakarlssonsfotoblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: