Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Hon har lyckats!


Äntligen har jag lyckats så mina föräldrars dator helt virusfri. Det har inte varit alls roligt, men nu så! Har även fått in photoshop på datorn, najs!

Det första jag var tvungen att göra var att redigera om denna bilden då den ser rent förjävlig ut på denna datorn, sen så är denna skärmen inte särskilt bra kalibrerad heller och jag har inte med mig saker till att fixa de,. (som tur är så är det inte bra mina bilder som ser knäppa ut, utan alla andras också. Så det är inte jag som är dålig. Haha)

Jag har tyvärr inte tid att visa de andra bilderna just nu, så det får komma senare. Och ni måste se! Den bästa bilden jag någonsin tagit på Catrin är en av dom!


Bilden i ny redigering:
(ser nu att hennes ena ögonbryn borde fyllts i. menmen)

 

Kommentarer
Fotograf MissJeni

Kylig bild ;)

2010-02-16 @ 15:43:24
URL: http://jeni.blogg.se/
Sandra

Härlig blogg :D

2010-02-24 @ 23:51:24
URL: http://saandraj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: