Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Nu börjar det lugna sig


 

Puh! Då var två hektiskta veckor över! Denna helgen som kommer ska jag göra så lite som möjligt! Haha!
 
Jag är otroligt glad över min hemsida! Den har varit upp i en månad nu och det har börjar trilla in förfrågningar, och en bokning! ♥ Så himla pepp! Hade verkligen inte trott att det skulle gå så bra, den lanserades ju faktiskt efter bokningssäsongen.
 
Nu är det bara en jobbig sak som återstår. Begravningen imorgon.....
sen är det bara till att köra på och peppa, jobba och träna :)
 
Kommentarer
P i X E L I E - Erica Pettersson

Vilken söt bild :-D

Svar: Tack så mycket! :)
Fotograf Annelie Malmgren

2014-03-29 @ 00:00:05
URL: http://pixelie.webblogg.se
Scaniatjejen

Vilken härlig bild! Så kul att det går så bra med hemsidan och företaget, grattis!=)

Svar: Tack så hjärtligt! Vad glad jag blir :)
Fotograf Annelie Malmgren

2014-04-04 @ 21:29:45
URL: http://www.scaniatjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: