Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Pernilla ♥ Mats (♥ Max)


 
Veckan började med en förlovningsfotografering med Pernilla och Mats. Vi fick så himla många fina bilder. Jag har gjort första utrensningen, och det är tokigt många bilder kvar! Roligt! ♥
 
Och igår blev en morgongåva fotografering. Vi var på Viking Hotell här i Helsingborg, riktigt fint hotell med ljusa fina rum. Det var en lyckad fotografering och en helt underbar tjej! som jag ska få äran att ha en förlovningsfotografering med på lördag. Tycker verkligen det är perfekt att träffa min brudpar på en "riktigt" fotografering innan bröllopet, vi hinner få en helt annan kontakt.
 
Nu är det verkligen fullt upp! Jag har även en massa bilder från Landskrona motordag som ska fixas,. tur att det är en kort vecka på jobb så att jag hinner komma ikapp ;)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: