Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Äntligen!


 
Puh! Den här nya hemsidan har verkligen varit en jobbig historia!
Jag anställde en kille som skulle hjälpa mig med en wordpress hemsida. Jag gjorde först en själv, men jag är inte särskilt skillad i wordpress så den blev inte alls så som jag ville ha den.. så då fanns där ju bara ett sätt; Anställa någon att göra det åt mig. Jag är trots allt fotograf, inte webbdesigner.
Anywho, det slutade att jag inte blev alls nöjd med den han gjorde heller, och eftersom allt kontakt med honom var via mail så blev det färre och färre mail. Han tyckte den var bra, det tyckte inte jag. Och sen slutade svaren komma och mitt tålamod försvann och där satt jag med en hemsida som jag inte gillade och bortslösade pengar.
 
MEN nu har jag äntligen fått en lösning på det! Jag köpte ProPhoto, som många andra gjort, och det är verkligen underbart! Nästan för bra, det finns för många möjligenheter och jag har jättesvårt med att bestämma mig för hur jag vill ha den. Jag är i alla fall överlycklig! Och hoppas att jag ska få upp den snart,.
Kommentarer
veronica eriksson

Otroligt fin design och blogg tjejen! :) Kram

Svar: Tack! Det behövdes verkligen! Satt nyss och funderade på om jag skulle göra en ny :P kram!
Fotograf Annelie Malmgren

2014-01-28 @ 17:31:01
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: