Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dagar som klaffar


 
Idag har vi en såndär lugn och skön dag som bara flyter på. Jag har varit ledigt och har passat på att plugga fotorelaterade grejer. KUL! Och jocken jobbade en kort dag så jag möte upp honom i stan för en lunch. Vi käkade på en indisk restaurang, riktigt riktigt gott! God mat och god öl i solen var minsann inte fy skam.
 
Nu har vi lite egen tid där han håller på att spela in sin musik och jag fortsätter plugga in foto. Jag längar så till porträttfotograferingen nästa vecka!
 
Ikväll blir det middag hos svärmor och därefter kommer vännerna på lite fest. Har en massa mjöd som ska drickas upp. (en annan av jockes hobbys, brygga öl och mjöd hemma)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: