Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

oh yeah!


 
okey, okey, okey,. annelie har något hon vill berätta.
 
J A G   H A R   K Ö P T   E N   D A T O R !
 
helknäppt, som nu, precis just nu så har jag Lightroom igång, jag har internet uppe, OCH spotify igång! Det är sån jäkla skillnad från när jag inte kunde kolla på tv3play utan att det hackade,. och då hade jag stängt ner ALLT annat.
 
Idag har jag hunnit redigera en hel fotosession på några timmar (inkl. alla distrationer)! Jag menar, innan tog det tyå 30 min att bara ladda in bilderna i programmet, om det räcker. Och att bläddra mellan olika bilder laddade det i typ 20 sek, vilket blir jäkligt lång tid när man har några hundra bilder att gå igenom,..
 
OCH OCH OCH OCH
 
D E N   Ä R   R O S A  OCH PÅ REA! Kan det bli bättre?? :)
 
Mycket caps lock i detta inlägget men Anneliten är bara så himla glad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: