Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

busfröna


 
jag har lita bilder på lager,. och dessa busfröna är med på några :)
 
Det har börjat trilla in lita förfrågningar inför året, superkul! Jag som inte ens hunnit fixa min hemsida ännu! Har en tjej på det, hoppas att den är klart snart så jag kan börja marknadsföra mig lita mer :)
Har även en tjej på att fixa en snygg logga, och även min finfina pojk med lite loggidéer.
 
Så det är lite vad som händer i företaget just nu, annars är det, som tur är, rätt mycket mattant/ köksbiträdesjobb,. yeey! alltid nervöst när ett vikariat är över och jag hoppar tillbaks till timmis igen, man vet ju aldrig hur mycket timmar det bli,.. än så länge har jag haft tur.. och jag hoppas att det håller i sig.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: