Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

ojdå vad tiden går fort!



(bild från typ 06 tagen med min första kompaktkamera)


Jag har jobbat, massor! Vilket är massa skönt! Känns himla bra att faktiskt ha lita pengar. Dagarna går dock förbi så himla fort. Det är liksom jobba, mat, träna sova.. tvätthögen växer och lägenheten skulle behöva en rejäll storstädning. Jag pendlar 2-3h till och från jobb varje dag så det är kanske inte så konstigt att tider rinner iväg,.

Nog med klag! Jag har kommit till en punkt där jag har både tid och råd till att börja dansa igen! Börjar på streetjazz v. 6! Wiiieee! Woowowowowo! :D


Läste lite om jobbigt ett gammalt groll idag. Visst är det knasigt hur en situation kan uppfattas på två helt olika sätt? Hade börjat få en bättre uppfattning av denna person och tänkt att det blivit ömsesidigt "forgive and forget" men tydligen icke, tråkigt! Aja, jag håller inga agg och fokuserar nu på mig själv och allt bra i livet! =)



Nu blir det middag och mys med älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: