Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

År 2011 i en lista.


Jocken är det bästa med 2011 ♥

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Massa grejer, men detta året ska jag göra mer! :) Har bl.a. hållt i en alligator.

 

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Japp!

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min kära syster! Fina underbara lilla Thia ♥

 

 

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, som tur är! Och hoppas det inte händer detta året heller,.

 

5. Vilka länder besökte du?

USA- florida, sjukt kul! Ska definitivt resa mer detta året :D

 

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Mer fotojobb! och roliga projekt :)

 

Fler sånahär jobb 2012 tack!

 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

18 juni när jag och jocken blev tillsammans ♥, och 27 juli när Thia föddes! Såklart!

 

8. Din största framgång 2011?

Min personliga utvecklig! Helt klart :)

 

9. Största misstaget?

Att lägga när förmycket tid på att grubbla över det förflutna,. "Livet leker varför grubbla? När man har sin egen .. bubbla!"

 

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Njae, har bara varit kanske 3 veckor totalt på ett helt år. Helt godkänt för min del!

 

11. Bästa köpet?

Easytone! Köper inte så mycket direkt.

 

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Skånetrafiken, 1060 kr/ mån! Dyyyrt. Ni har dom dock höjt till 1150 kr,..

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

När jag fick min bröllopsbokning för 2012! Och insåg att det är fotograf som jag ska vara.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Cecilla Vennersten - Det vackraste

Laleh - Änglen i rummet

Beyoncé - Run the world

The lonely island - Jack Sparrow

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och.

 

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Njutigt av livet och tillvaron :)

 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Legat på latsidan!

 

Systern gifte sig i USA

 

 

18. Hur tillbringade du julen?

I Häljarp med min fina familj, saknade dock Jocken rejällt,.

 

19. Blev du kär i år?

Ja! Och inte lite heller :D

 

20. Favoritprogram på TV

Chuck, Lyxfällan, Vad blir det för mat och Greys anatomy

 

21. Bästa boken du läste i år?

Ingen aning,.


22. Största musikaliska upptäckten?


Belle and Sebastian! Sjukt bra!


23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

En mysig födelsedag

 


 

24. Något du önskade dig men inte fick?

Fick den mysigaste födelsedagen ju :)

 

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Var hemma med släkten, grilla och mina fina pojkvän var där


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Fler resor! Det var varit många jobbiga beslut, och det hade jag gärna sluppit ;)



Jag och Milla i Florida

 

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Oj, vet inte. Har använt mycket byxor, vilket jag inte gjort på flera år!

 

28. Vad fick dig att må bra?

Kärleken såklart! ♥

 

29. Vem saknade du?

Syster min, hon är här alldeles för sällan! Tuvapåvift i USA, Fanny i Stockholm och Catti som jag träffar alldeles för sällan.

 

30. Den bästa nya personen du träffade?

JOCKEN! ♥ och såklart THIA ♥

 

2011 here I come!

 

 

Kommentarer
Wilma

Superfin blogg!

2012-01-03 @ 19:55:55
URL: http://wanttobewilma.blogg.se/
Cecilia

Superfina foton! :)

2012-01-04 @ 15:39:56
URL: http://creativelines.blogg.se/
Inga

Jag vill också gifta mig på ett tufft ställe! :o Men bor hon där eller ville de bara gifta sig i USA ? :)

2012-01-06 @ 21:18:36
URL: http://kovacevic.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: