Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

hej jag heter..


Annelie och är sämst på att uppdatera bloggen.
 
Samma dag som jag slutade sommarjobbet så fick jag jobb på en skola i Helsingborg, eller närmare bestämt Ödåkra (eller DöTråka som mina fina kolleger kallar det). Och jag har dessutom haft två bröllop och en sista sekunden porträttfotografering denna månaden så det har minst sagt varit mycket. OCH på torsdag och åker Anneliten och Jocken till Kreta! Yeeey!
 
jag kan helt ärligt inte säga när bloggen kommer igång ingen, men det blir snart hoppas jag :)
 
Jag bjuder på en hemskt rolig bild från porträttfotograferingen så länge;
 

Nä, catti fick tyligen inte sitta där. Fendi i ett nötskal ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: