Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Wow!


Wow! Det är det enda jag kan säga! På denna lilla bussturen från Helsingborg till Landskrona har just denna lilla människa blivit proppfylld med inspiration!

 

Har fått sjukt många fotoidéer och även en ganska klart bild på hur jag vill att min hemsida ska se ut. Vill bara fixa med det nu, nu på en gång.
Men, just nu är jag påväg till en Catti för lite bakamys och tjejsnack. Också kul!


För övrigt så längtar jag till december! Håll tummar och tår för att det ska gå vägen! Hoppas hoppas hoppas!!

 

 

 

(mobilbild)

Kommentarer
Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"s

Väldigt fin blogg och fina bilder!



Allt bra ?

Kram

2011-11-13 @ 14:18:14
URL: http://magiskaminnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: