Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

L-O-V-E love, it's coming back, it's coming back




Dags för förändring. Efter att ha insett att en panikresa till Spanien nog inte var den bästa planen så har jag funnit mig i att jag kommer vara fast i Sverige åtminstone några månader till, förutom kanske en snabb vistit till någonstans med Tuva och Fanny i Augusti, och därför måste jag göra det bästa av det.
Jag kommer alltså, mellan timmarna som stekare på Donken, ägna mig mer åt kultur. Egna och ev. andra större grejer. Jag har ingen aning som vad, men jag har iaf hört av mig till lite kulturarbetande kulturmänniskor och hoppas på det bästa.

Denna uppenbarelse kom till mig sent igår kväll och i samband med denna sömnsuppslukande ingivelse så blev det en ny design på bloggen. Den är som hastigast gjord och därav alla trötta fel och sånt där.

Nu ska jag göra mig redo för den bästa sommaren sen 06.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: