Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Nytt år, Ny vecka, Ny start



(tycker det är otroligt jobbigt att ta bilder på mig själv, slutar alltid med att jag tar tramsiga bild istället,. och så var jag såklart tvungen till att visa mitt fina armband som jag fick i julklapp)

Dags att komma igång med det nya året, för som alla vet så kan man ju inte köra nystart på en helg..
 Jag kommer börja med lite ärenden och sen blir det städning av Fredriks lägenhet. Det är dags att fixa till det sista här så han kan börja göra lägenheten till ett hem, och alla som känner fredde vet att han behöver till push för att komma igång. Dessutom så ska granen tas ner.

  Nyårslöften har jag inte direkt några, jag är tok för lat/bekväm för det och istället blir det såna som "Ska börja träna lite mer", "Börja äta lite bättre", "Njuta lite mer av livet" o.s.v. vilket betyder att jag behöver träna minst 1 gång mer än förra året,. inga svåra grejer direkt. Men det funkar iaf, de gånger jag haft kvar som "träna minst 1 gång i veckan" så har det failat totalt.
  Sen har jag en lång sista på saker som jag vill göra, ganska stora ändringar i livet. Ser framemot 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: