Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Kan andra, så kan jag!


31 dagar om mig
Det kan ju vara roligt, kanske. Ska verkligen försöka mig igenom hela listan.

Dag 1 - Presentation av mig
Dag 2 - Mina föräldrar
Dag 3 - Min dag
Dag 4 - Vad är Kärlek?
Dag 5 - Detta åt jag idag.
Dag 6 - Litteratur
Dag 7 - Mitt favoritminne
Dag 8 - Detta ångrar jag
Dag 9 - Mina syskon
Dag 10 - Min tro
Dag 11 - Det här får mig att bli arg
Dag 12 - Min bästa vän
Dag 13 - Ett ögonblick
Dag 14 - Det här är jag tacksam för
Dag 15 - Det här får mig att skratta
Dag 16 - Det här får mig att gråta
Dag 17 - Mitt drömresmål
Dag 18 - Det här får mig att må bättre
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Mina 3 största intressen
Dag 21 - Mitt sysselsättning
Dag 22 - fem saker ni inte visste om mig
Dag 23 - Min favoritartist
Dag 24 - Min favoritfödelsedag
Dag 25 - Mina drömmar
Dag 26 - Vad ser jag framemot just nu
Dag 27 - Jag vill lära mig
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Mitt drömresmål
Dag 31 - Detta önskar jag
Kommentarer
Henrik Karlsson

Gillar sånna här listor! :D alltid lika kul att läsa resultaten!

2011-02-10 @ 16:05:11
elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-04 @ 20:37:59
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: