Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

it's a bittersweet symphony this life,.




Har avnjutigt en god kopp te i min finfina Elvis mugg som jag fick i julklapp och tittat på Cruel Intentions, på min VHS spelare med min uråldriga pyttelilla TV. Men lika gl'a är jag för det.
Har inte riktigt vågat tittat på vhs då spelarn käkat banden de senaste gångerna, men nu har jag minsann fått titta på två filmer utan problem. Det ska bli kul att kolla på en massa gamla bortglömda filmer igen, någon som kommer ihåg "Häxor är vi allihopa" eller kanske "baby genius"



Kommentarer
Linnea

jättefin blogg :)

2011-01-07 @ 10:20:31
URL: http://ratheroriginal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: