Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dag 2 - Mina föräldrar




M i n a   f ö r ä l d r a r

De håller fortfarande ihop. De träffades när de var runt 17 år, tror jag, och är fortfarande sådär pussiga. Vilket var väldigt pinsamt när man var mindre, men som man nu strävar efter att ha. De är livsnjutare.
Jag älskar mina föräldrar och jag vet att de alltid kommer ställa upp.

M i n   m o r

Jag har nog fått ganska mycket av min mor. Den konstnärliga ådran, envisheten, kärleken till att handla billigt, bara för att nämna några.
Min mor hittar alltid nya projekt att göra, som just nu är hon inne i en måla/teckna period och spenderar massa tid i hennes målarrum. Hon är också ganska spontan och kan bestämma sig för att helt plötsligt måla om i huset eller så ringar hon tidigt på morgonen och säger att vi ska åka till Ullared.

M i n   f a r

Min far är den snällaste som alltid ställer upp, för alla. Han är väldigt händig som gör grovjobben när huset renoveras (och mor står för målningen).
Han håller på med motorcycklar och gillar gamla bilar, vi har även pratat lite om att åka till Big Power meet tillsammans i år. Han gillar såna typiska killleksaker, såsom skjutbanan i källaren, sån där radiostyrd helikopter som var himla populär för något år sedan osv.


Det var väl lite kort om mina föräldrar. Och jag har 3 min tillgodo ;)

Kommentarer
PHOTOS BY NATALIA.

Jätte fin blogg med fina bilder!

ha en finfin dag :)

2011-01-11 @ 10:00:41
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: