Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

EgoGiirl_90





Värst vad många egobilder man lagt upp senaste tiden! Varför? Jo, jag har praktiserat på maddes nu under några veckor och helt enkelt inte orkat ta en massa bilder med stora kameran, som jag dessutom precis har hämtat från häljarp, webbkameran är snabb.

Dagen var varit väldigt upp och ner. Bilderna ovan tog i morse när humöret var på top och den dala det ganska rejällt senare, sådär rejällt att jag köpte mig en fetegodispåse och glor film resten av kvällen. Menmen,.
Imorgon är det en ny dag och då gör jag som min goda vän Shakira hela säger åt mig;
"Pick yourself up, and dust yourself off and back in the saddle"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: