Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dag 7 - Mitt favoritminne




Jag har MASSOR! Vilket jag är himla tacksam över!

Ett av mina favoritminnen är absolut då när jag såg Rocky horror picture show i England! Både Sing a long visningen av filmen och musikalen. Det var verkligen en helt magnifik upplevelse! Var och såg den med min time warpande kompanjon Tuva. Just där och då var livet verkligen helt perfekt.

Rocky Horror är en kultfilm från 1975 och den är väldigt,. hm,. speciell och det var kärlek i första anblicken.


Som sagt, jag har massor med underbara stunder att blicka tillbaka till. Mitt första bröllop, festivalerna, de galna festerna, barndomsminnen, förälskelsen,. ja massor.

Kommentarer
bloggamandas

Hej!

hur mår du?:)

2011-02-12 @ 20:56:19
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: