Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Som det ligger till




Har varit väldigt dålig på att uppdatera och det har ju sina olika anledningen.

Det första är att jag har spenderat 3 helt underbara veckor i Spanien och är nu utbildad bartender på köpet ;) Har haft så himla roligt att jag inte äns kan förklara. 26 nya vänner (exkl lärare) och massa minnen för livet. Jag och Liisa funderar på att dra dit igen och söka jobb,. vilket leder till den andra anledningen.

Jag och Fredrik har gjort slut. Vi ville helt enkelt inte samma saker i livet längre, så vi skildes som vänner. Under min tid i Spanien så växte min önskan att jobba/ flytta utomlands så jag hoppas på det nu, eller ja, i mars/april.
  Så under de senaste dagarna så har jag packat ihop mina saker och flyttat hem igen. Och nu under helgen kommer jag åka till min finaste Fanny i stockholm och roa mig :)


 

Kommentarer
Fotograf MissJeni

Man vet aldrig vad livet har att erbjuda, men tvära kast och framtidsdrömmar är en del av det. Jag hoppas att du mår bra!

2010-09-29 @ 08:21:13
URL: http://jeni.blogg.se/
♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men... hade ni inte just flyttat innan du åkte?



Hoppas att du hade det bra i Spanien! Jag har själv jobbat på krogen i 7 år, men känner mig lite för gammal för det nu... ehh... bara 31... men ändå :)

2010-09-29 @ 20:13:50
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: