Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

music when the light go out




A person is a success if they get up in the morning and gets to bed at night and in between does what she wants to do.


Mycket har hänt den senaste tiden, minst sakt. Jag har fotograferat mitt sista bröllop på ett ganska bra tag. Nu ska jag bara göra färdigt efterarbetet på det, och färdigställa allt som har med företaget att göra och sen drar jag utomlands. 

 Spanien eller England, än vet jag inte riktigt vart jag kommer befinna mig i framtiden, men det gör mig detsamma. Jag är förälskad i bägge. Jag hoppas såklart att kunna stanna där ett bra tag, även om mitt sparkapital endast tillåter mig ungefär 1 månad... så det blir snabbt att försöka hitta ett jobb. Och skulle det inte gå för sig så är det bara till att dra hemåt igen.

Jag har varit i England och hälsat på min finaste Tuva <3, och det var helt underbart!  Vi har time warpat och sjungt med de härliga tonerna i Rocky horror picture show, bland utklädda Franks, Magnetas och en enstaka rocky. Och vi har varit och sett RHPS musikalen, dessutom så såg vi även Chicago musikalen, en såkallad 'burlesk' show och Saw 3D på bio. Jag har varit sveriges första polar bear fighter och träffat en hel massa helsköna människor.

Det känns himla bra.

Kommentarer
Fotograf MissJeni

Planer på att bo utomlands alltså? Låter himla spännande :)

2010-11-15 @ 13:23:05
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: