Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

I'm walking on sunshine! Oh Oh!




I' m  w a l k i n g  o n  s u n s h i n e!  O h  o h!


STOCKHOLMOO! (uttalat sådär som beavis i beavis and butthead) Det är dags för ännu en tripp och huvudstaden. Har nyss kirrat biljetterna och kommer vara där 25 nov- 5 dec.
Fina Liisa ska ha inflyttningsfest och ett gäng från barkurser ska dit. Fett med najs! Kommer även bo hos min fina vän, och kommer ha egen nyckel! så att jag kan vara där lite längre,. Fanny hade ju endast en nyckel till sin lägenhet, inte så kul att inte ha någon 'frihet'? att göra vad man vill när man är där liksom, och inte behöver hänga efter den man bor hos hela tiden..

Aja, jag är fett med pepp!

Ska försöka börja så smått med julklappar när jag är där också. Budgeten är inte den största i år.. har dom 10 kronors butiken i stockholm??


och just ja, min ursnygga Tuva kommer hem från england den 5 dec. Party bonus! Vilket gör livet ännu bättre :) Tiden kommer bara flyga förbi och sen är det minsann jag som sitter på ett flyg till mitt nya land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: