Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

tomgång


Idag har jag ätit en halv "värmaiugnenfärdigpizza" till frukost, nyttigt! och den har det blivit lite chips och ett bueno choklad. Bra diet va?

Min pojkvän är lite knäppen och tycker att man ska äta middag vid 8- tiden, vill säga att vi ska gå och handla och sen göra maten efter det. Nu är klockan 00.47 och vi har fortfarande inte ätit, för att han äter inte efter att vi lagat maten utan måste vänta en stund (även fast det var främst jag som fixa middagen idag) och nu så sitter han och hans bror och spelar TV- spel som tydligen är mycket viktigare än att käka.
Jag vägrar äta själv, men jag får nog ta och göra ge upp då min mage gått på tomgång länge nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: