Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

today i is the greatest




,..i've ever known

Inte ännu, men det ska bli!
Jag vaknade så där lagom pepp efter en god natts sömna och intalar mig själv att det ska bli en kanon idag. Inte för att det händer något speciellt men man ska väl kunna ha spontana bra dag utan någon anledning också?

Dagen har visserligen gjort motstånd och mindre bra saker förkommer lite då och då, som tex. att pojken och hans bror ligger och snarkar i soffan och sen kommer han klaga resten av dagen att han har nackspärr,. och så är flingorna slut. No breakfast for me! eller han för den delen, mohaha!

men det känns som det kommer bli en bra dag, jag har ju faktist fått färdigt min nya offert för bröllop! Ändrat om rejällt bland paketens upplägg, kommer bli bra! och nu kan jag också få färdigt min hemsida! som har legat nere för tok för länge, men det gör inte så mycket för då har jag något som jag kan skylla de få bröllopsbokningarna jag har detta året,. och inte min icke existerande marknadsföringsplan. ajdå.
Snart Landskrona tjejmässa, så jag hoppas på lite porträttjobb där ifrån.


Nu ska det fixas med min nya finfina hemsida :) Pepp to the people!

Kommentarer
Fotograf MissJeni

Åh spännande med nya hemsidan, ska bli kul och se :D

2010-03-28 @ 13:39:16
URL: http://jeni.blogg.se/
Lovisa

Mysig blogg ! :)

2010-03-28 @ 14:26:42
URL: http://lovisahammarberg.blogg.se/
Anna

Hej! :D

Du får jättegärna rösta på mig i månadens bild så blir jag jätteglad! Klicka dej in på min blogg bara så ser du där ;) <3

2010-03-28 @ 17:57:22
URL: http://wallinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: