Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dagen




Idag har det varit kalas hemma hos min mormor och det är min kära moster som firades. Det är minsann inte så ofta som man träffas små kusinerna,. eller ja, kusinerna över huvudtaget. Mycket trevligt. Ska ev. till Sjöbo under helgen också, ska ta lite fina porträtt på familjen samt så ska min moster ställa ut på en mässa och hon tyckte att jag skulle hänga med, aldrig fel att synas!

Kvällen har dock inte varit lika roligt, och kvällens frågar är: Varför betalar bara inte för sig?
Har man köpt en tjänst så får man betala för den också, i tid! Jag måste verkligen ta hårdare tag i sånt där, sånt där jobbigt. Det är inte alltid bra att vara för snäll.
Träffar jag min moster i helgen så kommer hon säkert banka vett i huvudet på mig, hon har fått ta ganska mycket skit pga hon är just för snäll. Konstigt det där.


Nu ska jag lura lite på hemside och blogg designen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: