Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

På promenad, ba ba bam





Ett självporträtt som tog under min promenad idag, kan ju tillägga att jag aldrig blir bra på bild och dessutom så trivs jag inte framför kameran så ett leende var svårt att få fram trots att jag har en superbra dag idag!

Träffade min handläggare på ams idag (första gången på 1 år!) efter några tjat mail att jag behövde ett möte, men tillslut så. I ALLA FALL fick veta att jag kommer få aktivitetsstöd trots jag pluggar! Yeey me!
Kommer gå Webbdesigns- grundkurs (50%, 7,5hp), massa skoj! Behöver ju extra skill i just det, dessutom så är det roligt. Hoppas bara att det inte är så grundläggande att man kommer sitta och göra bloggdesignen ;)


Kommentarer
Fotograf MissJeni

webbdesign grundkurs är precis som det låter, grunderna i webbdesign :P Jag gick Webbdesign och den behandlade i princip html koder och css koder, precis som bloggen innehåller :) men jag lärde mig något iaf :D

2010-06-02 @ 14:06:59
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: