Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Lägenhet!



(kolla en hyfsat bra bild på oss! och jag ser inte lika "kom hjälp mig dö" ut som jag brukar göra :P)


Lägenhetsvisning idag!! Det känns som det är denna lägenheten som blir "the one", men ja, har ju bara sätt den på bilderna så det får vi väl se. Hade varit nice och flytta från denna lägenheten som vi bor i nu.. och dessutom MYCKET billigare. Dock så är den lika liten som den vi har nu (49km2) men den är balkong! Spännande!

Har spenderat lite tid i Malmö på en TFP fotografering, som ni kommer få se senare, riktigt roligt! Helt strålande väder och varmt! Sen kom jag tillbaka till Landskrona till kyla, hagel och åska! Vilket jag bara tycker är mysigt ;)

Och sist men inte minst, Skånetrafiken! Deras Jojo kort är nog något av det bästa de hittat på! Landskrona- Malmö T/R 45kr! Billigt! Jag var inte i Malmö så länge så att giltighetstiden på biljetten dit hade gått ut så hemresan kostade bara 8 kr! Annars kostar en enkel 37kr (med rabattkort)
Löööv it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: