Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Jepp jepp





Nu är det mycket som händer!
Vilket är bra då jag tycker om att ha mycket att göra. Vi håller på att leta lägenhet, bostadsrätt, men det går ju inte sådär jättebra. Lägenheten som jag prata om innan har stigit väldigt mycket i pris så den lär det inte bli.

Men inte ska jag låta det dra mig ner! Imorgon är det dags för den jäkla riskettan! Och så är det snart dags för proven! De riktiga proven! Börjar bli massa nervös och inte bara det, far åker till Holland idag så vi kommer inte kunna övningsköra på hela helgen! gosh gosh! Fast det känns ändå ganska bra, teoriprovet känns värre..

Sen ska jag även på arbetsintervju! Försöker hålla låga förväntningar, men det är inte lätt :P

Sen är det även en massa andra saker som händer, med det behöver vi inte ta upp nu


Kommentarer
Céline

Gud vad fina bilder !! :D

2010-06-22 @ 21:05:43
URL: http://celines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: