Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Its a beautyful day!




Jepp, det kommer bli en bra dag!

Det känns verkligen super att vakna dagen efter en dag då man fått mycket gjort. Och igår fick jag jättemycket gjort. Bland annat den nya provisoriska header. Känns bra. Har även en uppdateringsdesign på gång, funderar på att fixa så menykollumner igen, så jag kan ha lite mer bilder med i designen.
Och, jag har även rensar ut lite bilder (50gb-ish) från hårddisken samt sorterat bilder till galleri på min hemsida.

Sen har jag även gjort massa annat, sånt där tråkigt och vardagligt för andra, men som får mig att känna mig duktig ;)


Kommentarer
Cajsa - fotoblogg

Jättefin bild! :)

2010-08-10 @ 21:26:05
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: